- צרו קשר 24 שעות ביממה 050-900-8990
- מנעולן מוסמך עם תעודת יושר מהמשטרה
- שירות מקצועי מומלץ ואמין באיזור ירושלים - הגעה תוך 20 דקות
אדם שהשקיע את זמנו וממונו ולמד קורס מקצועי ומעשי כדי להיות פורץ מנעולים מוסמך מעונין להגיע ללקוחות ולהתחיל להרוויח.
כיוון שיש הרבה תחרות בשוק ולוקח זמן עד שבונים מוניטין וקהל לקוחות קבועים צריך לעשות מגוון פעולות שיווק ופרסום כדי שתיכנס עבודה.
על מנת לפרסם צריך להוציא הרבה כסף על פרסום בעיתונים, דפי זהב, מקומונים, מגנטים ועוד..
היום כשכל אחד מחפש כמעט כל נושא בגוגל הדרך הכי יעילה להגיע ללקוחות היא לבנות נכס אינטרנטי שיהיה שייך לבעל המקצוע והוא יקדם אותו קידום אורגני בגוגל.
מגוון פעולות שיש לבצע על מנת להביא למקסום חשיפה של אתר האינטרנט
במנועי החיפוש ובראשם גוגל.
המצב בישראל כיום הוא שלמעלה מ95% מהגולשים מחפשים כל דבר בגוגל,
עבודת קידום האתר בגוגל אינה פריווילגיה, כי אם כורח המציאות.
קידום אורגני משמעותו קידום טבעי ובשפה המקצועית נקרא אופטימיזציה של מנועי חיפוש
Search engine optimization
. בקיצור- SEO.
קידום אורגני בגוגל זו תורה שלימה הדורשת ידע נרחב ובפרט קידום אתר אינטרנט למנעולן שזו נישה מאוד תחרותית, דרוש הרבה מאמץ וכלים נרחבים על מנת להביא את האתר למקומות הראשונים.
באופן כללי התחרות היא בעצם על שטח פרסום של 10 מקומות ראשונים, מכיוון שלקוח פוטנציאלי לא יחפש יותר מכמה אתרים ומן הסתם הוא יבדוק את הכמה אתרים הראשונים וימצא את מבוקשו.
ובפרט בנישה כלכך תחרותית של פורץ מנעולים או נישה יותר ממוקדת כמו מנעולן בירושלים התחרות מאוד קשה להיות בדף הראשון.
באופן כללי התחרות היא בעצם על שטח פרסום של 10 מקומות ראשונים, מכיוון שלקוח פוטנציאלי לא יחפש יותר מכמה אתרים ומן הסתם הוא יבדוק את הכמה אתרים הראשונים וימצא את מבוקשו.
ובפרט בנישה כלכך תחרותית של פורץ מנעולים או נישה יותר ממוקדת כמו מנעולן בירושלים התחרות מאוד קשה להיות בדף הראשון.
קידום אתרים ממומן זה בעצם תשלום לגוגל על פרסום. כל לחיצה על תוצאה ממומנת עולה למפרסם, עלות של קליק על תוצאה ממומנת יכול לעלות שקלים בודדים עד לעשרות שקלים בתחומים תחרותיים.
פרסום בגוגל מתנהל כמו מכרז שבו הרבה מפרסמים מתחרים על שטח מאוד מצומצם – 4 תוצאות בראש תוצאות החיפוש ו3 מודעות בתחתית הדף.
זו שאלה מאוד אינדיווידואלית ותלויה בכמה נתונים כמו מה התקציב שיש ברשות הלקוח וכמה הוא מעונין להשקיע בבניית נכס אינטרנטי לאורך זמן.
מנסיון אישי, אחרי שכמה וכמה בעלי מקצוע אמרו לנו שאחרי שהם ניסו פרסום ממומן בגוגל וההשקעה לא החזירה את עצמה ויתכן והמתחרים הקליקו להם על המודעות החלטנו להשקיע בקידום אורגני בשילוב פרסום ממומן בתקציב נמוך יותר כדי להכניס בנתיים עבודה עד שהאתר יתקדם במיקומים לדף הראשון.
באופן כללי קידום למרבית העסקים הקטנים והבינוניים בישראל אמור לעלות בין ה1500 ל3000 ש״ח בחודש, תלוי בנישה ובתחרות.
1 מחקר וניתוח אתר האינטרנט של העסק.
.2 יצירת רשימת ביטויים המחופשים בגוגל.
.3 אנליזה של דפי האתר הקיימים.
.4 החלטה על איזו אסטרטגיית קידום מתאימה לאתר.
.6 אופטימיזציה לכל עמודי האתר בתחילת הקידום שכוללת סידור כותרות ותיאורים, קישורים
פנימיים, meta tags.
כתבנו כאן בקצרה ובאופן כללי את הפעולות הנדרשות לקידום אתר בגוגל, במציאות זו עבודה מורכבת שדורשת ידע נרחב ומומלץ לפנות למקדם אתרים מקצועי שיקדם את האתר בצורה רוחבית מאשר שיתמקד בביטויים מסויימים בפרט בנישה תחרותית כמו תחום המנעולנות.
חברת המנעולן המקצוען ֿעובדת על פי התקנים המחמירים ביותר תוך מתן מענה מהיר ודגש על שירות ויחס אישי מול הלקוח.